mlistromberg

Alla inlägg under maj 2010

Av Emelie Strömberg - 27 maj 2010 22:17

hejhopp.

JA! Jag vet att jag inte har uppdaterat men man är rätt trött när man sluta nio och kommer hem faktis :P men men de är väl ingen ursäkt.,

Men har inte haft speciellt mycke att skriva om heller jag mena dagarna ser rätt lik ut haha ;)

Men i tisdag så jag och L på småstadsliv 3 den vara faktis rätt bra, man fick ju skratta en del iaf hehe ;) men de var trevligt kom i säng alldeles för sent.

Tur att jag jobbade eftermiddag iaf hehe, medans stackars L jobbade förmiddag hehe..


Sen igår torsdag kom man hem vid halv tio fick jobba över lite grann.

Sen surrade jag i telefon med A i typ 1,5 timma haha :D

haha tur vi har samma uppfattning om facebook moahaha..

Sen laga man lite mat och D kom och käka..

Sen imorse så fick man ju vakna tidigt för att få upp D som jobbar förmiddag,,

sen så fortsatt jag och sova till halv tolv skööööönt, var de..

Sen har jag faktis typ bara varit på jobbet faktis.

Nu sitter jag här och berätta mitt intressanta liv för er haha...

Kanske blir film ikväll med, får se hur de bli som..

Ja helgen var ju tänkt jag skulle spendera i sthlm men så blir inte fallet, för jag fick så lite pengar och har för mycke räkningar suck :(

Men får ju åka till solle woooohoo nästan lika kul lr? :S

Lr så skiter jag i allt och följer med A till umeå känns väldigt lockande faktis..

Alltså solle känns ju sådär av väldigt många anledningar, fast finns ju en som är VÄLDIGT stor varför jag inte gilla åka dit..  men men ussch..


ÅÅh jag är så sugen att kläcka en grej som kommer förmodligen inte vara så bra för DIG! åååh såååå sugen..Men jag låter bli för du kommer förstöra de så bra själv.. för du är så äcklig.. Fatta inte om du nu träffa nån varför vara med någon annan då?!  jaja what ever...


Ne de blir nog film endå.. så nu säger jag hej hej till er..


puss hej

love me our hate me..


Av Emelie Strömberg - 24 maj 2010 22:22

Hej..

Här ligger jag ner bäddad i sängen och käka godis <3

Måste tröst äta lite för de gick så dåligt för mig och våran grupp idag på jobbet.

Kändes verkligen riktigt dåligt, men men nya tag imorgon.

Så fixa vid detta.

Hmm min dag har väl inte vart allt för händelserik måste jag säga :P

jobbat och sen har jag inte gjort så mycke.

Jag och D såg film imorse men ingen av oss var direkt pigg så vi somna om.

orka inte skriva mer..


nu  fortfarande äcklad..


puss hej

love me our hate me



Av Emelie Strömberg - 23 maj 2010 23:14

hej,,¨

Blev inte riktigt som jag tänkte igår, blev ingen dans med ett vinglas i min ensamhet. Följde med flickorna ut, men dock var jag nykter.

Duktiga jag, det var hel lugnt. Hade skojj iaf. Fast vi var bland gamfolket på sandslån haha :p Blev en heldel allsång i bilen haha mina polare yeeahh..


Sen idag vakna man rätt pigg endå.. med en hoppades Albin i sängen.

Han var glad för han visste att han skulle åka till pappa idag..

Så nu är han där och jag ligger själv här i sängen med en liten kattunge som bara gnäller...


Jag är så elak,lessen och besviken. Ja jag vet jag ha inte rätt att vara de..

Men det är jag fan endå.. fy fan vad äckligt fy fan säger jag bara...

fatta fan inte hur man kan göra de.. ussch så fucking vidrigt.. hade jag vart kille inte ens med tång säger jag bara...Nästan så jag måst skratta åt mig själv alltså..Jag trodde aldrig endå, men de är ju uppenbarligen såå...

Fy fan för dig alltsåå.. kommer inte sluta bra detta kan jag lova...


pusshej

love me our hate me..


    


Av Emelie Strömberg - 22 maj 2010 20:09

hejhoopp!

Ja kan ju börja med går dagen då. Trodde jag skulle sitta och häcka själv hemma.

Men så blev det inte, alex,danne,carro kom förbi. Så grillade vi och drack enbart dricka faktis :D Sen resten av kvällen bestod av sällskapsspel, haha och en heldel goda skratt. Det var faktis en helt okej nykter kväll måste jag säga :)



Idag vaknade jag rätt sent, var väldigt trött fast man bara hade vart hemma kvällen innan. Men det blir väl så endå.

Sen snäll som man är så var jag och Albin snäll och skjusade lite folk in till stan.

Och sen efetr det har vi vart hemma hos mamma. Blev bjuden på grillat jammi :D

Grillat funkar fan alltid, sen hoppade vi lite studsmatta. Trodde fan hjärnan skulle hoppa ur, jaja vet vad ni tänker lillhjärnan skulle hoppa ur ;)

Sen satt vi bara och surra lite, sen ha jag fasiken inte gjort nå mer.

Nu är jag hemma och sitter och lyssna på lite musik.

Kanske man ska ta sig ett vinglas i sin ensamhet.

Albin har svikit mig till john blund han.

Kanske man ska klä på sig en fin klänning och hä på lite go musik, hälla upp ett glas vin. Och dansa runt här med mitt vin glas i handen hehe låter faktis ganska mysigt. Precis alla jag känner är fasiken ut och festa ikväll?

Är det bara jag som har karaktär och ha en vithelg?

Visst jag sa just att jag skulle ta ett vinglas, men de är ju liksom inte så farligt.

Jag ska ju inte ut, hade faktis varit rätt nice och varit chaffis.

Men Albin är hemma, kan ju liksom inte lämna honom själv heller.


Haha nu känner jag mig en aningens små sjuk i huvudet, sitter här och lyssna på Eva dahlgren och kan inte sluta le. Fast igentligen finns de inget att le åt haha..

Men de kanske kan vara bra att vara helt själv? Med lite musik.

Vad skulle livet vara utan musik? Jag lyssna på de jämt.

Musik kan ge än så mycke känslor och de är det jag älska med den.


Ne nu blir de nog de där glas vinet och jag bjuder fan upp mig själv till dans.

Hoppas ni andra har en rolig kväll..


Puss hej

Love me our hate me..

    

Av Emelie Strömberg - 21 maj 2010 16:29

hejhejhej..

Gaah lite smått frustrerad förtillfället.

Fan varför måste allt kretsa kring pengar jämt.

Så fattig som jag vart på slutet nu har jag nog fan aldrig vart i mitt liv.

Känns halv drygt att man vet innan man ens fått sin lön att man är pank?

Det känns jävligt kul. Känns som de kanske inte bli så mycke till att åka någonstarns för mig, med tanke på de ekonomiska just nu.. ussch säger jag bara ussch.. Fuck Fuck Fuck..

Vad fan ska jag gööra åt detta nudå?

Få ställa mig med en fattigbössa på stan och hoppas på att någon tycker synd om mig ;) kanske funkar, vem vet.

Ne man kanske skulle ta och rycka upp sig, det är ju faktis helg och sol ute.

Men Jag ska ju inte festa så, what to do? what to do?

Vad ska man hitta på tro? Jag får ju krupp på att sitta hemma.

Det är inte det att jag måste festa, jag vill bara ha något att göra.

Vaknade även med ett leende på läpparna imorse, undra varför? ;)

Men hur längre dagen går så försvinner de lite eftersom man inser.

Men men jag kan leva i min fantasi värld den är rätt fin faktis, de måste jag säga :P Där bestämmer jag hur allt ska se ut :D

Fast iförsig är det inte mycke jag begär heller men.

Jaja ska åka ner på stan en sväng med lilla A.

Har lovat honom att köpa batterier till hans radiostyrda bil.

Bäst att göra de nu innan jag får stryk :D


puss hej

Love me our hate me.

  

Förövrigt sådär känner jag mig idag :S


Av Emelie Strömberg - 20 maj 2010 22:52

Hej gott folk.

Ni trodde jag redan svikit mitt löfte om ett inlägg varje dag va ;)

Nejdå verkligen inte, men min dator har haft nå slags damp idag.. 

Höll på få nå smärre pysch fel på den.. Allt funkade utom internet, whats up with that liksom?! Så jag bad jätte snälla Alex att komma och hjälpa mig.

Han fick sitta och jävlas ett bra tag, tror nog han tänkte samma sak som jag, vi kastar ut datan :P Jaja men som alla märker så ha allt löst sig och jag har internet på datan igen hallelujah :D


Jaja annars då? Har vart på jobbet hela dagen, och där är de verkligen korvstoppning för hjärnan, helt slut alltså. Men det är kul att lära sig med.

Sen har de nog faktis inte hänt så mycke idag. Vaknade iaf på väldigt bra humör imorse, undra varför ;)


Helgen då? Den går i nykterhets tecknet :) Det behövs nu efter ett par hårda månader. Så ihelgen bli de mys med lilla A. Sen nästa helg blir det Elitloppet och sthlm med brudarna ska bli riktigt niiiiice ;)

Till något helt annat, fundera starkt på att man ska färga tillbaka håret blont, jag sakna de något så sjukt mycket. Jag känner ju att jag trivs bäst som blondie.

Men jag tror jag måste vänta ett tag för annars kommer håret rasa av och de kanske inte skulle vara någon höjdare direkt.


Fick ett oväntat samtal idag, från mitt förflutna. Lustigt det dära, att de alltid kommer de där samtalet. Som du förut kanske gick och vänta på.

Men nu blir du mest bara förvånad över det, och tycker det är rätt roande.


Ne kanske man skulle ta och kasta sig i säng, lr ja jag ligger redan i sängen men ja iaf lägga sig till rätta och mysa med stompe ;) over and out.


Love me our hate me...

puss hej

  

Av Emelie Strömberg - 19 maj 2010 19:27

Hur kommer de sig att ibland känner man sig starkare än superman.

Att man skulle klara av allt, att man inte bry sig ett skit vad som händer.

Men nästa sekund känner du dig mindre än minsta myra, och att varenda person du träffar bara trampar på dig.

Hur kan livet ena dagen vara så jävla underbart och lyckligt, sedan på 1 min kan allt ändras? Förstår ni vad snabbt livet kan ändras, på ett ögonblick kan hela världen rasa? Lr att hela världen känns underbar.

Jag begär inte att livet ska vara super bra jämt, men de hade ju vart skönt med något mellanting iaf, inte bara känna sig som en dörrmatta som alla kliver på.

Jag vet att jag ha sagt det många gånger, men hade de inte vart skönt att ha en knapp där man bara stängde av alla känslor en stund.

Bara få känna lugn, och inte bry sig om något.

Fast dom säger ju att om man inte får känna på de dåliga, lär man sig inte att uppskatta de bra.

Jovisst jag håller med till fullo, för skulle man fått haft de super jämt hade man ju inte förstått hur bra man igentligen har det.

Men ibland blir jag attans less när de känns som man får känna på de dåliga jämt. Vad fan jag har fattat nu, jag uppskattar fan de som är bra, så snälla ge mig lite frid? :)

Eller denna ha man ju aldrig hört lr sagt förut: Efter regn kommer solsken.

Men vad fan är mitt solsken, känns som jag är den där tecknade figuren som går runt med ett svart´regnmoln ovanför huvudet hela tiden. Haha ja ibland måste ma ju skratta åt hela grejen.

Men det kommer nog en dag när allt känns super med, men vet du vad man gör då? JO! då går man runt och väntar på att när som helst då skiter sig allt igen.

Men nu kanske jag ska sluta vara så pesimistisk här.

Go och gla kexchoklad, vet ni vad jag skiter i go och gla och fucking kexchoklad.


puss hej

love me or hate me.

  

Av Emelie Strömberg - 19 maj 2010 18:06

                                           


Haha detta får duga för nu, finns tusen till bilder men orka inte lägga upp fler.

Vet att de blev en aningens egotrippat men what the hell.

Love me our Hate me ;)

Presentation


Hej Emelie heter jag, 23 år gammal.

Bor i en liten stad som heter Kramfors.

Har en son som heter Albin på 5 år.

Jobbar på ett ställe som heter Folksam.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards