mlistromberg

Alla inlägg under september 2011

Av Emelie Strömberg - 20 september 2011 14:17

Hej alla glada.

 

Igår var jag ju med mamma och skulle rida i västanå.

Det var faktis roligt, men ack så skrämande.

När vi kom dit började dom med och fråga om man ridit innan, hmm räknas att man ridit för 19 år sen?! haha knappast..

Sen stod vi där utanför och vänta på få varsin häst.

Jag försökte typ gömma mig i hopp om att dom skulle glömma bort mig men icke.

Jaja det var ju nog att ta sig upp på hästen liksom, väl uppe på hästen kändes det som den var jätte stor, vilket den inte var :P

Det gick väl bra och rida fast jag var skit rädd ibland.

Vi red ju genom skogen vilket var branta stigar och över en bäck.

Trodde flera gånger att hästen skulle ramla, men det gick bra iaf.

Det ända som var lite surt var ju att det regnade konstant i dom tre timmarna vi red.

Vilket gav resultatet att jag var dyngsur när jag var framme.

Trodde jag skulle frysa ihjäl.

Sen på kvällen åkte jag och Albin förbi Bea och Aurora.

Hon är ju så söt lill tjej, tror hon var lite nyfiken på Albin.

Vi surra på som vanligt alltid lika trevligt :)

Men tillsist var båda barna trött så vi begav oss hemåt för Albin skulle sussa och jag med.

 

Idag har jag väl inte gjort allt för mycket.

Städat lit eoch laaga lite mat.

Vid fyra ska man iväg och jobba men känns drygt för känner mig lite hängig men men bara bita ihop..

 

smell yaaah

     

Av Emelie Strömberg - 18 september 2011 11:35

Hej alla glada.


Sitter här lite smått trött eftersom man jobbade inatt :s

Men det lär väl ordna upp sig på ett tag iaf.

Albin han sitter och leker på sitt rum och väntar på att Linus ska komma så dom kan leka få se vad vi hittar på, funderar om vi ska ge oss ut i solen.

Sen ikväll ska albin luskammas, eftersom det går på lekis nu måste man ju kolla.

Jag hoppas verkligen inte han hae de huua, jag själv har aldrig haft det under alla mina år så hoppas man slipper de nu med.


Sen på mådag ska jag med mamma och rida i västanå och bli bjuden på mat efter det. Det ska bli väldigt skojj.

Ska bli kul och kolla om man verkligen kan rida hahaha..

Sen på fredagen är det Folksamfest, så då bli det parteey med mina arbetskamrater det ska bli riktigt kul.

Var som ett tag sen man var ut och drack :)



Ne nu ska jag forsätta plocka och städa lite innan limpan kommer.


Jag känner en vis irritation över något som bara kryper på mig mer och mer.

Något kommer explodera och brinna snart...



smell yah..

hejpa

Av Emelie Strömberg - 15 september 2011 20:12

Hej hej hej...

 

Just nu ligger här ut slagen i soffan med en kopp te, har städat och diskat.

Så nu äre det rent och fint, och nu hade jag tänkt kolla en av mina serier i lugn och roll, ska bli såååå skönt-..

 

Hmm ibland undra jag hur jag tänker och vad jag vill.

Jag vet inte om jag ens vill ha någon i mitt liv ibland.

Jag är sådan frukansvärd ensamvarg det bästa jag vet är att vara själv och ta det lugnt. Albin kan såklart vara här det gör mig igenting för det har alltid varit vi två..

Men just det där att ha någon klängandes på en, jag klarar det inte jag får panik.

Spela ingen roll att jag jobba jämt men jag saknar inte de där myset.

Utan det jag vill ha är lugnet, det kanske har att göra med att man har två väldigt sociala jobb som gör att man dra sig udan privat och inte orka vara uppe i andra människor.

Det bästa jag vet är att ligga en mysig höst kväll själv med nå gott och kolla på en bra serie då mår jAg riktigt bra.

Jag kanske är konstig vad vet jag men de är så jag känner för det mesta.

Haha det blev nog mest svammel för er som läser detta går nog inte förstå speciellt mycket haha..

Ne nu ska jag kolla serier innan jag ska hoppa i säng har vart tidiga dagar hela veckan..

 

 

smell yah later..

 

pusspuss

Av Emelie Strömberg - 9 september 2011 20:11

Hejhopp om jag ens har någon läsare något längre.

 

Vilket fall som helst så ser livet ganska lik ut än..

Jag jobbar och står i, och Albin han har börjat i lekis.

 

Har väl igentligen en hel sommar och berätta om och lägga upp bilder men det får bli senare.

Just nu sitter jag och knappra på en hårdbrömacka så man har något i magen tills man åker till jobbet...

Hoppas det bli en bra kväll...

Hur kommer de säg att alltid när man inte sitter vid bloggen har man massa grejer man tänker skriva om, men sen när man sätter sig ner för att göra det då är det helt tomt på ider helt plötsligt.

Själv följer jag väl sisådär 5 bloggar jag följer dagligen.

Det sjuka är att jag önskade dom uppdaterade sina bloggar typ hundra gånger om dagen.

Men ibland kan de ju gå ett tag mellan gångerna och då sitter man och bara kan dom uppdatera och tänker hur svårt kan de vara.

Men sen kommer jag på mig själv att jag kanske inte ska säga så mycket eftersom jag själv typ aldrig uppdatera min blogg.

Sen lova jag alltid att jag ska bättra mig men de händer aldrig heller hehe..

 

Men men nu ska jag försöka börja uppdatera en gång om dagen iaf..

 

 

Nä nu ska jag göra mig iordning till jobbet..

 

smell yah...

Presentation


Hej Emelie heter jag, 23 år gammal.

Bor i en liten stad som heter Kramfors.

Har en son som heter Albin på 5 år.

Jobbar på ett ställe som heter Folksam.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards