mlistromberg

Alla inlägg under januari 2011

Av Emelie Strömberg - 12 januari 2011 11:34

hejhej!

Ligger i sängen än, har vart hemma i två dagar ssjuk.

men börja känna mig bättre nu men ska nog vara hemma en dag till för att känna mig riktigt pigg. Ska iväg och fika med nå polare.

Mysigt att komma utanför dörren lite.

Igår fyllde Mio 1år var där och lämnade present åt honom.

Sen köpte jag även en föddelsedagspresent till mamma på stan igår ;)

Tror nog hon kommer bli glad, sen måste jag hitta något till Evelina med för hon fyller ju år snart hon med.


ne nu måste jag klä på mig...


smell yah later..

pusshej

Av Emelie Strömberg - 7 januari 2011 08:44

Hej mina vänner.


Nu är det ett nytt år och jag har inte skrivit här sen november hehe :P

Gud vad ni måste ha saknat mig, jag förstår det.

Men nu är det ett nytt år och jag ska bättra mig med bloggen tänkte jag.


Ja December gick ganska fort tycker jag, allt med jul och jobb och allt :D

Men julafton var bra fick fina presenter fast jag inte hade vänta mig nå klappar alls eftersom vi bestämt att barnen skulle få istället ;) Kanske dom ser mig som ett barn haha :D

Albin var nöjd iaf fick massa lego så var han nöjd över. Fast det var ju mamma som fick bygga de mesta haha men men :P Tur man har tålamod ;D lr tsss


Just nu sitter jag på jobbet men det är så lugnt att jag till och med kan blogga tusan också ;D


Men nu vill larsa jag ska ta kaffe med honom så bäst att lyda :D


smell yah later..


puss hej

Presentation


Hej Emelie heter jag, 23 år gammal.

Bor i en liten stad som heter Kramfors.

Har en son som heter Albin på 5 år.

Jobbar på ett ställe som heter Folksam.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards