mlistromberg

Alla inlägg under juni 2010

Av Emelie Strömberg - 17 juni 2010 19:28

hejhopp alla..

Ja jag vet att jag vart as dålig på uppdatera men har inte haft någon ork lr lust att blogg. Mitt humör har vart som en bergodalbana hela tiden, ena sekunden är jag glad óch allt är frid och fröjd. Men sen kommer idioten och gör mig på sååå sjukt dåligt humör. Men nu är de slut på de, han ska inte ens få ta en gnutta av min energi. Jag säger bara karma its a bitch. Så den som kommer måå dåligt sen är då inte jag, och vet ni vad de ´är sååå jävla skööööönt att veta..


Sen har jag ju hunnit och fyllt år med :) Fan nu är man 24 år alltså? Känns ganska sjukt vad tog tiden vägen igentligen? Fast ska väl tänka såhär, jag har varit med om en heldel under den kort tiden jag funnits på denna jord.

Jag är nöjd med de jag har åsta kommit hits och ingen ska få sänka mig,.

Förra helgen var jag ut med Carro j och min kära Alex. Vi var ut torsdagen på studenten hade jävligt kul faktis, utom vissa omständigheter då men annars hade jag kul :) Sen Fredagen så drog jag och carro j ut i solle på valvet hade faktis kul där med. Haha en del är så himla sjuka alltså. Sen blev jag lite väl full på slutet av kvällen haha så satt i bilen och åma mig hela vägen hem men men så äre..

Sen på lördagen så hade jag födelesdagfest här hemma, kom en heldel folk faktis och de var riktigt kul. Vi hade efterfest fan till sex på morgonen haha hade skit kul iaf.


Men nu fick jag besök så nu ska jag lägga ner bloggen förtillfället. skriver mer imorn och lägger in bilder imorn.

puss hej

Presentation


Hej Emelie heter jag, 23 år gammal.

Bor i en liten stad som heter Kramfors.

Har en son som heter Albin på 5 år.

Jobbar på ett ställe som heter Folksam.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards