mlistromberg

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

måndag och måndag..

Av Emelie Strömberg - 16 april 2012 16:50

Hejhopp!


Idag är det måndag, är ju inte riktigt så förtjust i måndagar.

Men varje ny vecka betyder ett steg närmare att bebisen ska komma och jag slipper denna kula på magen :o

Känner nu att min kropp inte orka mer längre, har grymt ont i ryggen och kroppen, kan knappt sova på nätterna :(

Idag har jag vart hemma med Albin vi har bara tagit det lugnt, men jag tror han är redo att gå till skolan imorn.

Imorse åkte M iväg igen han skulle till kiruna och jobba han, så han hann inte mer än hem skulle han åka igen.

Fast en sak är ju positivt har ju dator och teve för mig själv iaf hehe ;)

Nackdelen är väl att jag har ingen som massera mig och reta gallfeber på mig :P

Albin och jag passade på att åka ner på stan och kolla efter ett par sommarskor till honom när vi ändå skulle lämna en nyckel.

Så går vi in på skoaffären och kolla runt lite, jag plockar fram massa skor men inget duger för herrn.

 Helt plötsligt hör jag dom här var fin mamma, ja vad tror ni han plockat fram då ett par lacoste skor billigt noot..

Vi pröva dom och han gillade dom så klart kostade ju enbart 695kr.

Sa till Albin vi går på intersport och kollar också ihopp om att han skulle hitta ett par andra men icke.

Så passa vi på att ta en fika och när vi sitter och fika så kommer de fram jag vill ha dom där skorna mamma.

Aja inte mycket att gör när man bor i en liten stad med dåligt utbud så får man väl köpa dessa skor då.

Men dom var faktis riktigt snygg så okej då ;)


Nu ligger vi här i soffan och tar det lugnt, ska strax göra nå mat till oss.

Sen blir det bara lugna puckar hela kvällen för min kropp orka ju ingenting :S

Imorn efter jobbet ska jag iväg på en visning på ett hus, eftersom m inte är hemma så får jag väl åka själv.

Han får lite på min smak helt enkelt, iförsig så går vi nog mest efter min smak när de gäller hus eller iaf vart vi ska bo ;) Han vill ju bo utanför stan och det vill INTE jag. Vill ju bo på skarpåkern/brunne för det är min kvarter plus att det är smidigt och bra för Albin och bebisen.

Just nu bor vi ju i hus i brunne men vi ju hitta ett eget hus ju så man kan fixa lite och sånt.

Nu ha jag faktis tagit en magbild hör och häpnad för att lägga in här fast är ju inte direkt förtjust att ta bild:P




     

Bebisen


 

  Albins tårta när han fyllde år

Vagnen till bebis.

   

taaaadaaaa Tjockismagen ;)

 

Albins skor han köpte ;)



Nä nu säger Abbe att han är hungrig bäst och fixa mat då :P



Puss och hej dumma tjej...

 
 
Ingen bild

Camilla Byström

16 april 2012 19:56

men Emelie, de där e ju en tjeeeejvagn ;);)

Emelie Strömberg

11 maj 2012 08:49

haha jasså? :P tyckte den var ganska neutral jag :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Strömberg - 9 augusti 2012 13:02

VAknade den 29/5 på natten av att jag hade ont i magen, det var inte så farligt så jag visste inte om de var på gång. Tänkte jag vänta ett tag innan jag väcker mathias. Klockan var väl då kring halv tre på natten. Efter ett tag börja de göra rikt...

Av Emelie Strömberg - 9 augusti 2012 12:29

Så svårt att hinna med bloggen med en liten bebis, speciellt när man har en bebis som vill vara i ens famn jämt :P Men på kvä'llarna bruka man ju få en stund över så ska försöka då ;) Kommer bilder nu iaf :P Rövarbyn..               ...

Av Emelie Strömberg - 20 juni 2012 12:38

Hejhopp alla..   Nu är bebisen här iaf, har inte haft tid med detta så därför ha jag inte skrivit något. Det blev ju en hon, en liten Alice som kommer med buller och bång och gjorde oss alla oroliga. Men nu är allt bra och vi är hemma och mår...

Av Emelie Strömberg - 16 maj 2012 09:09

Hejhopp..   Onsdag idag och nej ingen bebis :S Ligger här i soffan just nu, var ute i förrådet nyss och drog fram lite av Albins bebiskläder- Gud vilket härligt väder de var ute, känns verkligen som sommar alltså.. Men hittade lite neutrala...

Av Emelie Strömberg - 15 maj 2012 08:40

Hejhopp..   Ja nu får bebisen komma tycker jag, kom idag eller helst igår. Är mindre än två veckor kvar nu men kan igentligen hända närsomhelst. Men önskar denna vecka, har såå ont i kroppen nu, den lilla sparkar så jag tror den är påväg ut :...

Presentation


Hej Emelie heter jag, 23 år gammal.

Bor i en liten stad som heter Kramfors.

Har en son som heter Albin på 5 år.

Jobbar på ett ställe som heter Folksam.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards