mlistromberg

Direktlänk till inlägg 20 september 2011

Annan dag

Av Emelie Strömberg - 20 september 2011 14:17

Hej alla glada.

 

Igår var jag ju med mamma och skulle rida i västanå.

Det var faktis roligt, men ack så skrämande.

När vi kom dit började dom med och fråga om man ridit innan, hmm räknas att man ridit för 19 år sen?! haha knappast..

Sen stod vi där utanför och vänta på få varsin häst.

Jag försökte typ gömma mig i hopp om att dom skulle glömma bort mig men icke.

Jaja det var ju nog att ta sig upp på hästen liksom, väl uppe på hästen kändes det som den var jätte stor, vilket den inte var :P

Det gick väl bra och rida fast jag var skit rädd ibland.

Vi red ju genom skogen vilket var branta stigar och över en bäck.

Trodde flera gånger att hästen skulle ramla, men det gick bra iaf.

Det ända som var lite surt var ju att det regnade konstant i dom tre timmarna vi red.

Vilket gav resultatet att jag var dyngsur när jag var framme.

Trodde jag skulle frysa ihjäl.

Sen på kvällen åkte jag och Albin förbi Bea och Aurora.

Hon är ju så söt lill tjej, tror hon var lite nyfiken på Albin.

Vi surra på som vanligt alltid lika trevligt :)

Men tillsist var båda barna trött så vi begav oss hemåt för Albin skulle sussa och jag med.

 

Idag har jag väl inte gjort allt för mycket.

Städat lit eoch laaga lite mat.

Vid fyra ska man iväg och jobba men känns drygt för känner mig lite hängig men men bara bita ihop..

 

smell yaaah

     

 
 
Ingen bild

Malin

22 september 2011 20:09

Men härligt gums, kul & se dig på hästryggen igen:) du vet att de ä bara att höra av dig om du vill rida mer:-P / Malin

Emelie Strömberg

30 mars 2012 14:05

haha absolut :) men var rädd som aldrig förr ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Strömberg - 9 augusti 2012 13:02

VAknade den 29/5 på natten av att jag hade ont i magen, det var inte så farligt så jag visste inte om de var på gång. Tänkte jag vänta ett tag innan jag väcker mathias. Klockan var väl då kring halv tre på natten. Efter ett tag börja de göra rikt...

Av Emelie Strömberg - 9 augusti 2012 12:29

Så svårt att hinna med bloggen med en liten bebis, speciellt när man har en bebis som vill vara i ens famn jämt :P Men på kvä'llarna bruka man ju få en stund över så ska försöka då ;) Kommer bilder nu iaf :P Rövarbyn..               ...

Av Emelie Strömberg - 20 juni 2012 12:38

Hejhopp alla..   Nu är bebisen här iaf, har inte haft tid med detta så därför ha jag inte skrivit något. Det blev ju en hon, en liten Alice som kommer med buller och bång och gjorde oss alla oroliga. Men nu är allt bra och vi är hemma och mår...

Av Emelie Strömberg - 16 maj 2012 09:09

Hejhopp..   Onsdag idag och nej ingen bebis :S Ligger här i soffan just nu, var ute i förrådet nyss och drog fram lite av Albins bebiskläder- Gud vilket härligt väder de var ute, känns verkligen som sommar alltså.. Men hittade lite neutrala...

Av Emelie Strömberg - 15 maj 2012 08:40

Hejhopp..   Ja nu får bebisen komma tycker jag, kom idag eller helst igår. Är mindre än två veckor kvar nu men kan igentligen hända närsomhelst. Men önskar denna vecka, har såå ont i kroppen nu, den lilla sparkar så jag tror den är påväg ut :...

Presentation


Hej Emelie heter jag, 23 år gammal.

Bor i en liten stad som heter Kramfors.

Har en son som heter Albin på 5 år.

Jobbar på ett ställe som heter Folksam.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards