mlistromberg

Alla inlägg under mars 2012

Av Emelie Strömberg - 30 mars 2012 14:05

Hejhopp alla!


Ligger här i soffan, tänkte slänga mig på mage och börja skriva.

´Men kom snabbt på att de kanske inte var så smart med en stor kula ivägen :S

Har ju hänt en heldel sen sist, fast de är väl som vanligt det eftersom man skriver så ofta :P

Men nu kanske man skulle kunna skriva lite oftare när man har något och skriva om.

Som alla kanske förstå så väntas de en bebis, Albin ska bli store bror :)

2012-05-27 är det beräknat till min h*n får gärna komma i mitten av Maj :P

Har redan väldigt ont i kroppen och denna gång har nog vart värre än förra med Albin av de jag kommer ihåg.

Var jätte dålig ibörjan kunde knappt ta mig genom vardagen mådde så illa varje dag.

Men det ska bli väldigt roligt och se om de är en hon eller han där inne.

Själv smyg hoppas jag på en tjej, men här hemma är jag utröstad där hoppas dom på en pojke.

Enligt Albin ska han heta Alvin hans lillebror haha känns kanske lite väl likt Albin.

Men vi får se vad de blir, huvudsaken den h*n mår bra så spela de ingen roll.


Fundera på kanske lägga ut nå tjockis bilder och kanske på den ny inskaffade vagnen :)

Men jag är ju så dålig på sånt, har inte tagit nå kort på magen än och´de var samma med Albin ;)

Men ska se vad jag kan fixa.


Ja föresten vi har flyttat till hus med ;)

Men nu ska jag städa lite innan Fredags myset börjar med tacos sen gotta :)



puss hej..


Presentation


Hej Emelie heter jag, 23 år gammal.

Bor i en liten stad som heter Kramfors.

Har en son som heter Albin på 5 år.

Jobbar på ett ställe som heter Folksam.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards