mlistromberg

Direktlänk till inlägg 14 april 2012

Lördag...

Av Emelie Strömberg - 14 april 2012 10:41

Hejhopp och godmorgon.

Jag ligger i soffan och har nyss ätit frukost även Albin.

Vi ska nog strax ta oss i kragen och klä på oss och göra oss klar så ska vi åka till Linus.

Ska vi åka ner med dom på stan och handla till kalaset Linus och Albin ska ha imorn.

Annars då? Jo det är väl bra de är typ fotbollsmatch hela tiden i magen aktiv h*n.

Nu är det ju inte så himla länge kvar tills bebisen kommer 1,5 månad.

Känns som tiden kommer gå ganska fort faktis det har det gjort hitllis, fast av erfarenhet

bruka det vara i slutet det bruka kännas som tiden står still :)


Sen måste jag bara berätta en sak som är ganska lustig enligt mig iaf.

Eftersom jag har jobbat på gladan ända fram till nu ihelgen så har det väl inte undan gått folk att 

jag har en bebis i magen. Men till det lustiga nudå, när dom se det så har vissa människor uttryckt sig:

Jaha ska du ha barn IGEN? Då kan jag inte låt bli och säga IGEN? Men hallå det var 7 år sen sist och jag har ett barn

inte tio som i familjen annorlunda så förstå liksom inte riktigt vad det här IGEN kommer ifrån haha..

Fast tycker ju att det är mest lustigt måste jag säga, för de låter som jag födder ungar på löpande band. ;)


Igår var jag innan jobbet med mamma,Elisa,Albin på badhuset och badade var jäkligt kallt i vattnet.

Men Albin tyckte det var kul iaf och det är huvudsaken, han håller igång som tusan där han.

Märks att han börjat gilla och bada nu för var ju på badhuset för någon vecka sen med och då höll han igång

på samma vis. Då var vi där med Bea och Lilla A. Hon verkade tycka det var skojj med,

speciellt att kolla in Albin och låt som ett monster och jaga honom hehe söt.


Sen som sagt så slutade jag jobba på Gladan förra helgen.

Var sista passet på ett bra tag nu, känner att det börja bli lite för tungt i den miljön nu :P

Det går väl bra så länge det är lugna kvällar men när det är sådana fullsatta kvällar bli de jobbigt med magen.

Sen känner man sig inte direkt så snygg heller, känner mig som en riktigt boll där inne i baren :P

Alla går ut och är så uppklädda och fina och jag känner mig bara som en stor val hahaha men så ska de vara.


vet att jag skrev detta förra gången med att jag skulle lägga ut bilder men ska knäppa lite kort idag och 

lägga ut ikväll om jag orka, för ha ju inte direkt nå bättre för mig och nu är ju datan ledig när M är bortrest. ;)


puss och hej dumma tjej :D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Strömberg - 9 augusti 2012 13:02

VAknade den 29/5 på natten av att jag hade ont i magen, det var inte så farligt så jag visste inte om de var på gång. Tänkte jag vänta ett tag innan jag väcker mathias. Klockan var väl då kring halv tre på natten. Efter ett tag börja de göra rikt...

Av Emelie Strömberg - 9 augusti 2012 12:29

Så svårt att hinna med bloggen med en liten bebis, speciellt när man har en bebis som vill vara i ens famn jämt :P Men på kvä'llarna bruka man ju få en stund över så ska försöka då ;) Kommer bilder nu iaf :P Rövarbyn..               ...

Av Emelie Strömberg - 20 juni 2012 12:38

Hejhopp alla..   Nu är bebisen här iaf, har inte haft tid med detta så därför ha jag inte skrivit något. Det blev ju en hon, en liten Alice som kommer med buller och bång och gjorde oss alla oroliga. Men nu är allt bra och vi är hemma och mår...

Av Emelie Strömberg - 16 maj 2012 09:09

Hejhopp..   Onsdag idag och nej ingen bebis :S Ligger här i soffan just nu, var ute i förrådet nyss och drog fram lite av Albins bebiskläder- Gud vilket härligt väder de var ute, känns verkligen som sommar alltså.. Men hittade lite neutrala...

Av Emelie Strömberg - 15 maj 2012 08:40

Hejhopp..   Ja nu får bebisen komma tycker jag, kom idag eller helst igår. Är mindre än två veckor kvar nu men kan igentligen hända närsomhelst. Men önskar denna vecka, har såå ont i kroppen nu, den lilla sparkar så jag tror den är påväg ut :...

Presentation


Hej Emelie heter jag, 23 år gammal.

Bor i en liten stad som heter Kramfors.

Har en son som heter Albin på 5 år.

Jobbar på ett ställe som heter Folksam.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards