mlistromberg

Alla inlägg under maj 2012

Av Emelie Strömberg - 16 maj 2012 09:09

Hejhopp..


Onsdag idag och nej ingen bebis :S

Ligger här i soffan just nu, var ute i förrådet nyss och drog fram lite av Albins bebiskläder-

Gud vilket härligt väder de var ute, känns verkligen som sommar alltså..

Men hittade lite neutrala bebiskläder iaf som jag kastade in i tvätten.

vet inte vad jag ska hitta på idag?! Ska hämta Albin och Linus sen när dom sluta.

Så dom hinner umgås lite innan Linus åker utomlands och Albin han åker till pappa redan idag.

Känns alltid så tomt när Albin är hos sin pappa, fast de e ju bra att han bli där några dagar nu, för då kan

ju bebisen passa på att komma då. Hade ju vart perfekt det :)

Baka gjorde jag igår med, en kaka jag aldrig gjort förut den blev väl inte direkt jätte bra,

bli nog bättre nästa gång ;)

Mormor fyller år imorn med, vad ska man ge henne då.

Hon är ju bli bra gammal nu och 88 år tror jag de är :P

Vad ger men henne liksom som redan har allt?

Fundera på lotter för då kan hon ju vinna pengar iaf men annars stå de still..


Nä om man ska ta och städa lite kanske och se någon serie..


puss och hej



Av Emelie Strömberg - 15 maj 2012 08:40

Hejhopp..


Ja nu får bebisen komma tycker jag, kom idag eller helst igår.

Är mindre än två veckor kvar nu men kan igentligen hända närsomhelst.

Men önskar denna vecka, har såå ont i kroppen nu, den lilla sparkar så jag tror den är påväg ut :P

Sen har jag även sjukt svårt att andas, sen att jag snarka som jag vet ej vad numera också.

Vilket håller på göra min ärade sambo tokig, iförsig förstå han kanske då hur jag känner när han druckit :P

Men som sagt allt är värt det när vi få träffa bebis.

Tror Albin börja undra när den ska komma ut med, han tycker hans mamma blivit fasligt tjock ;)

Men innan veckans slut kanske man får snussa bebis?

Vi får hoppas att bebis inte är som storebror och stanna två veckor längre :S


Annars så händer inte mycket, första dagen hemma från jobbet igår.

Dock vet jag inte vad de var men var dyng dålig nästan hela dagen..

Mådde illa och kallsvettades och trodde jag var dödende typ haha..

Men idag verka de vara bättre iaf.

Få se om jag tar en promenad sen och Albin får cykla. 

Han sluta tidigt från Lekis idag så måste hitta på något..


Nä nu ska jag kolla lite GG.

Så håller ni tummar och tår på att bebis kommer nu ;)


puss och hej 

Av Emelie Strömberg - 11 maj 2012 08:49

Hejhopp..


Ligger här i soffan, har för ett tag sen skjusat Albin till skolan :)

Han skulle och bada idag han, det gilla han..

Sen förövrigt är de sista dagen på jobbet idag, sen går jag hem.

Ska bli väldigt skönt faktis, känner att på slutet ha jag haft noll motivation av att jobba :S

Detta jobb man har är ju ett jobb du måste känna att du vill gå till, annars bli de svårt att klara sälja.

Dock tror jag att jag kommer bli rastlös av att bara sitta hemma men få hoppas bebis titta ut snart.


Det är ju typ bara drygt två veckor kvar till bf, men den får gärna komma efter jobbet idag ;)

Jag hoppas och ber att jag slipper gå över tiden, för då bryter jag nog ihop.

Min kropp orka inte denna övervikt, få ont överallt.

Förra veckan tror jag hormonerna spöka för då bröt jag ihop över mina tjocka lår ;D

Alla andra säger att jag bara ha en mage men jag ser och känner att det är hela kroppen som gått upp.

JJag mena 15 kg kan ju inte bara sitta på magen :o Med Albin var det 17 kg och då var de helakroppen med.

Allt är ju värt de när den lilla titta ut men just nu känns det tugnt :S

Men nu undra jag mer och mer vad de är för kön på den lilla, nu känns de inte som jag kan hålla mig längre.

Haha två veckor kvar och nu känner jag så haha ...

Förövrigt kanske jag borde packa bbväskan?


Ihelgen bli de nog en lugn helg, hoppas på fint väder så kan jag promenera och Albin cykla.

Köpte en cykel till honom förra helgen som han är riktigt glad över :)

Sen bli de väl nå grillning ihelgen med beroende på väder :)



tack och dumma tjej ;D


Presentation


Hej Emelie heter jag, 23 år gammal.

Bor i en liten stad som heter Kramfors.

Har en son som heter Albin på 5 år.

Jobbar på ett ställe som heter Folksam.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards