mlistromberg

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

bildbomb

Av Emelie Strömberg - 9 augusti 2012 12:29

Så svårt att hinna med bloggen med en liten bebis, speciellt när man har en bebis som vill vara i ens famn jämt :P

Men på kvä'llarna bruka man ju få en stund över så ska försöka då ;)

Kommer bilder nu iaf :P

Rövarbyn..


             

Olika bilder..

                                   


Återkommer ikväll med lite mer text istället :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Strömberg - 9 augusti 2012 13:02

VAknade den 29/5 på natten av att jag hade ont i magen, det var inte så farligt så jag visste inte om de var på gång. Tänkte jag vänta ett tag innan jag väcker mathias. Klockan var väl då kring halv tre på natten. Efter ett tag börja de göra rikt...

Av Emelie Strömberg - 20 juni 2012 12:38

Hejhopp alla..   Nu är bebisen här iaf, har inte haft tid med detta så därför ha jag inte skrivit något. Det blev ju en hon, en liten Alice som kommer med buller och bång och gjorde oss alla oroliga. Men nu är allt bra och vi är hemma och mår...

Av Emelie Strömberg - 16 maj 2012 09:09

Hejhopp..   Onsdag idag och nej ingen bebis :S Ligger här i soffan just nu, var ute i förrådet nyss och drog fram lite av Albins bebiskläder- Gud vilket härligt väder de var ute, känns verkligen som sommar alltså.. Men hittade lite neutrala...

Av Emelie Strömberg - 15 maj 2012 08:40

Hejhopp..   Ja nu får bebisen komma tycker jag, kom idag eller helst igår. Är mindre än två veckor kvar nu men kan igentligen hända närsomhelst. Men önskar denna vecka, har såå ont i kroppen nu, den lilla sparkar så jag tror den är påväg ut :...

Av Emelie Strömberg - 11 maj 2012 08:49

Hejhopp..   Ligger här i soffan, har för ett tag sen skjusat Albin till skolan :) Han skulle och bada idag han, det gilla han.. Sen förövrigt är de sista dagen på jobbet idag, sen går jag hem. Ska bli väldigt skönt faktis, känner att på slu...

Presentation


Hej Emelie heter jag, 23 år gammal.

Bor i en liten stad som heter Kramfors.

Har en son som heter Albin på 5 år.

Jobbar på ett ställe som heter Folksam.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards