mlistromberg

Alla inlägg under mars 2011

Av Emelie Strömberg - 28 mars 2011 21:20


Jes ligger i soffan och lyssnar på högmusik och vill igentligen bara dansa runt men jag skippa den haha ;D


Just nu är tankarna både upp och ner vad hände ri mitt huvud?

Sen tänker jag go with the floooow, dont think, just do it..

Kommer hända en del nu framöver men om de är bra eller dåligt kommer tiden utvisa.

Haha skratta för mig själv, men jag är direkt inte känd för att göra dom bästa besuten här i livet, men vem bry sig om hundra år,,,

Men kbk tänker jag nu kör bara kör..

hahaha allt detta är ju inte en människa förstå men vet ni vad de gör inget, för det lär väl märkas tilsist endå,.,..


Sen faktis har jag börjat träna hela förra veckan och de känns riktigt bra faktis..

Äntligen börja man komma igång slipper man stå i vassen i år på stranden haha ääh det är vä skitsamma igentligen huvudsaken man mår bra, det är väl därför man ska träna igentligen..

Sen har jag fått fast på folksam med gud så skönt, och nej folk kommer inte slluta på gajjan endå, det är ju som ett andra hem faktis.

Gilla alla skarpt som jobbar där och vi har fan alltid kul.

Även om man ibland är trött på fyllskallarna men jag är ju Gladan Emelie haha <3


Forever black Angel....



 

Ja varför ska man vara som alla andra haha ;)


smell yaaah later...

Av Emelie Strömberg - 21 mars 2011 13:20


Hejhopp!

Nu är jag tillbaka här igen, har ju mina perioder när jag palla blogg och ibland är de värre med det..

Sitter just nu här, har betalat räkningar och ska strax springa iväg och träna tänkte jag, var ju även det ett tag sen liksom.

Igår var jag och bettan på bio, på hur många lingon finns de i världen, den var faktis bra, kanske inte lika rolig som jag hade trott.


Hmm blev inte mer så här just nu.. för ska springa iväg och träna så man hinner och på jobbet sen...


smell yah later... 

Presentation


Hej Emelie heter jag, 23 år gammal.

Bor i en liten stad som heter Kramfors.

Har en son som heter Albin på 5 år.

Jobbar på ett ställe som heter Folksam.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards