mlistromberg

Alla inlägg under november 2010

Av Emelie Strömberg - 7 november 2010 22:56

hejhopp.

Nu har även en till vecka slut, och snart är det december och jul.

Fan vad tid går snabbt igentligen om man tänker efter.

Igår jobbade man på glajjan och det var riktigt mycke folk faktis.

Gladan slog kramm tod folket det var nog ett tag sen det hände sist.

Det var kul, men ju mer jag fick slit häcken av mig.

Men jag tyckte endå de flöt på bra på min sida av baren man gör ju så gott man kan liksom.


sen idag vaknade jag ganska sent och dag har gått ganska segt.

sen tog bilen ner till sundsvall fram och åter för att hämta min Ängel.

Då körde jag Emelie musik hela vägen och de kan jag säga er att de kan verkligen vara vad som helst då och sen sitter jag och sjunger allsång till haha ;)

Sen nu har jag nyss sett Ensam mamma söker vilket roligt program tycker jag :)

Sen nu tänkte jag fika lite och se en gammal rolig film Space jam haha :P


Sen veckan består av jobb jobb jobb sen lite bio med bettan är det tänkt faktis :)

sen hade jag tänkte försökt få ledigt någon dag ihelgen på jobbet så man kan festa lite med tjejerna för de vr ju knappast igår men vi får väl se hur mycke av dessa planer som blir av,men en sak vet jag kommer bli av de är ju jobb iaf :D


ne film vare hade inte så mycke mer att berätta, måste ju säga att de var en del märkligt folk ihelgen på gladan...


smell yah later...


så har man ju känt sig några gånger i livet med vissa personer..


  

Av Emelie Strömberg - 4 november 2010 21:38

hejhej.


som min rubrik förmodligen redan informerat er om så är jag tröööött..

Jobbade igår kväll på gladan var väl inte jätte drag om man säger så, så kändes som jagmest stod och vänta på att få sluta.

När klockan äntligen var två då satt man såklart kvar till tre och surra med alla som jobbar på glajjan och sen inte nog med de när vi väl går utanför och ska åka så blir jag kvar och surra med sara typ en timme till utanför gladan.

Så klockan fyra var jag hemma men tror ni jag la mig och sov då?

Knappast då drar jag på paradise hotell och glor på de så vid klockan sex på morgonen börja jag fundera över om jag faktis skulle ta och sova haha :P

så sov ganska länge idag så denna dag blev inte så givande om man säger så då.

Helgen kommer ju betså av jobba som vanligt, hmm måste vara ganska tråkigt att läsa om mitt liv eftersom jag inte gör något annat än att jobba känns det som.


På lördag kommer de säkert bli ganska bra med drag på glajjan eftersom det är the club. så då kommer man få jobba röven av sig. hehe :P

Kanske man ska klä ut sig?! Får väl se hur det blir som med det.

Funderar starkt på omjag ska lägga mig och se filmen som jag skrev om i förra inlägget innan jag ska se paradise hotell.. 

Sen föresten såg jag en så otroligt fjantig grej på facebook idag, herregud spela roll liksom orka bry sig om en sånn sak aja men de är väl så för vissa...

jag skulle då inte brytt mig för fem öre.. 


Kvällens fundering: Om mitt liv skulle vara en serie undra vilket serie mitt liv skulle passa in på då ;D Mitt liv skulle nog blivit en ganska bra serie om man ser tillbaka på några år av mitt liv. Har det var ganska stormigt så jag tror mitt liv hade var en super serie. Haha iaf en av de serier jag lätt skulle kolla på iaf.


jäjä filmen väntar och L ska få göra mackor till mig, otroligt gullig jag är alltså ;D

smell yah later..

xoxoxoxoxoox


 

skåååål 

Av Emelie Strömberg - 3 november 2010 15:00

hejhopp..


Har precis gått igenom alla albins kläder han inte kan ha.

ÅÅh herregud säger jag bara det är så myck kläder så man bara vill grina.

Har lagt upp allt i storleks ordning och tänkte jag skulle kasta in allt på tradera och i tidningen de är minst hundra plagg allt från babystorlek till pojke 6år.

Tänkte lägga in att man får ta alla plagg för 2000kr och de är över hundra plagg så de blir typ 20kr plagget. Det mesta är riktigt fina kläder eftersom man jobbat i butik har ju albin fått en heldel nya kläder så han har knappt hunnit använt det.

Så jag mena alla dessa kläder för det priset är ju värsta kapet.

Själv vill jag bara bli av med det för det tar sånn himlarns plats.

Sen tänkte jag även gå igenom min kläder och göra samma sak för att jag har alldeles för mycke kläder som jag inte använder. Får se hur mycke kläder det blir och hur mycke jag lägger ut det för.


Sen ska man iväg och jobba om en timme typ först Folksam sen blir det hem och byta om och sen till glajjan.. så blir en intensiv dag som vanligt..

Kom och tänka på en film jag tycker är riktigt bra. G.I JANE den som inte sett den borde se den. Ja jag vet den är gammal. Men just när jag ser den får man bara suget att raka av sig håret och Navy seals team och bara köra skiten ur sig själv.

Tänkte vilken känsla att vara med i något sånt jaja.. drömma kan man alltid göra haha ;)

  


ne smell yaah later..


Av Emelie Strömberg - 1 november 2010 22:01

Är inte allt det lättaste, det är lätt att man försöker se allt som man vill fast kanske inte verkligheten ser ut så...


Jaja jag vet att de har varit lite dåligt med uppdatering men har haft annat viktigt för mig...

Fredagen spenderade jag större delen med att jobba. Först jobbade man på folksam gick väl hyffsatt, sen hann man inte mer än att åka hem och byta om innan man skulle på glajjan och jobba.

Kenta hade födelsedagsfest. Det verkade ju lyckat för hans dela iaf..

sen kan jag väl inte påstå att jag hade super kul i baren men men..

Lr jo jag får ju alltid ett gått skratt åt dig iaf fall.

Allt något du gör som bekräftar hur lite IQ de just finns där uppe hahaha.


Menmen lördagen spenderade jag i sundsvall med min ärade vän bettan.

Hade ju lovat henne att följa med dit. Men inne på ikea höll jag på att få panik folk överallt som trängde ville bara skrika och springa därifrån haha..

Men men gick runt och kolla i lite affärer men hitta inget jag fattade tyck om.

Det enda jag kom hem med var en parfym men det är bra spara pengarna till något bra kanske behöver inte direkt mer kläder utan snarare fler gaderober för att få plats med dom jag har redan..

Sen innan jobbet var jag hos familjen E och käkade kinamat mycket gott.

Sen blev det iväg till jobbet för halloween. Fast struntade i att klä ut mig hade ingen ork och desutom inga roliga kläder att ha.

Såg något på slutet av kvällen som fick mig full i skratt haha herregud.


Satt i en fundering nyss. På det här fina ordet jag älskar dig.

Hmm funderar ibland vad de har för betydelse hos folk?

Tycker ni att de är ärligt att säga att man älska någon mer än allt annat när man vart i tillsammans en månad? Är det verkligen så att man kan älska en person då? Man känner väl igentligen inte ens den personen dÅ?

Sen kan ju jag inte prata för andra för alla känner ju olika, det är jag mycke väl medveten om.

Men just de att de känns som älska någon är ganska stort för mig och det gör man inte på en gång.

Sen även det där att säga jag älska dig tre gånger om dagen varje dag?

Blir det inte lite utnött det ordet då?

Förlorar de inte sin inbörde lite då?

För jag mena säger man de varje dag känns de ju mer som en rutin liksom.

Inte det här att säger man de nån gång ibland, så känns det ju speciellt.

Jag mena älskar man varandra vet man ju de utan att man behöver säga det hela tiden.

Då är de ju mer som man måste bevisa för nån/sig själv att man gör det..

Men men alla är vi olika och tur är väl det...

Så det var mest bara en fundering..

Finns det fler som tyckercsom jag?! skulle vara roligt att veta..

Eller kanske är jag ensam att tycka såhär ;D Kanske jag som är konstig :P



jaja nu ska jag fika lite sen sussa för att komma upp och träna imorgon som jag var så duktig och gjorde idag ;)


smell yaah later..

xoxoxooxox

  

Presentation


Hej Emelie heter jag, 23 år gammal.

Bor i en liten stad som heter Kramfors.

Har en son som heter Albin på 5 år.

Jobbar på ett ställe som heter Folksam.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards